Janne Katajan Home Sweet Home -blogi on tutustumisen arvoinen. Home on oikea ongelma monessa suomalaisessa kodissa. Tunnen useampia joita aihe on koskettanut läheisesti.
Toivottavasti Janne Katajan julkisuus ja homekodista avoimesti kertominen tuovat ongelman suomalaisten tietoisuuteen – hometalo-ongelmaa kun ei toivo kenellekään. Rakentamiseen, remontoimiseen ja kuntotarkastuksiin pitäisi panostaa enemmän – tai oikeammin niiden valvontaan pitäisi satsata. Oikeasti.
Janne Katajan kaltaisessa homekoti -kiistassa kun ei ole ikinä voittajia, päätti käräjäoikeus sitten mitä tahansa. Kaikki häviävät.

Tämä alkaa jo turhauttaa. Pe-illalla huomasin, että taas Wehoputsilla ongelmia. Eilen illalla hämärähommina avasin koneen ja aavistus osui oikeaan: Tyhjennyshälytys! Taas! Ja kuten kuukausi tai kaksi sitten niin myös nyt poistopumpusta lähtevä keltainen letku ihan tukossa (siis tuo letku tuolla taaempana säiliössä).