Tee se itse -kauppa

Honkkari tuo tee-se-itse -miehille oman verkkokaupan – Tee se itse -verkkokaupan.

Yritys mainostaa uutta kauppaansa näin:

Hong Kongin Tee-se-itse -kauppa on jokaisen nikkarin, rakentajan, remontoijan ja autonpuunaajan oma tarvikekauppa. Tee-se-itse-kauppa tarjoaa monipuolisen valikoiman, johon kuuluvat käsityökalut, sähkötyökalut, tarvikkeet, suojaimet ja työvaatteet, autotarvikkeet, sähkötarvikkeet, LVI-tavara, pienrauta ja myös sisustustuotteet. Nopea palvelu ja toimitus, monipuoliset maksu- ja toimitustavat. Tervetuloa!

Kaupan sosiaalisilla toiminnoilla asiakas voi keskustella ja saada vinkkejä aktiiviharrastajilta ja toisilta kuluttajilta sekä ostaa remonttivälineet muiden asiakkaiden testaamina ja suosittelemina.

Verkkokauppaan.

kylpyhuljussa 2011: #43

Piti mennä perheen kanssa, mutta pari sairastaa, tai liki ainakin. Joten nautin yksin – hiljaisuus, rauha ja omat ajatukset lämmössä. Toimii. Oliskohan ollut muuten viimeinen kerta ennen lumia? Vai oliskohan ollut jopa viimeinen kerta tänä vuonna? Saas nähdä!

Isän kämpän remontointia ja ajatus menneeseen

Olin tänään vaihteeksi isän kämpillä remppahommissa. Nyt enää viimeistelyä – listaa ja sellaista. Homma mennyt “aika tuskattomasti”, mutta silti tuntuu “riippakiveltä”. Mutta ei siitä ilosta enempää.

No, sitten tänään tässä illalla eksyin lukemaan meidän oman nykyisen kodin “ensimetrejä” tammikuulta 2006 ja haukoin henkeä. On meissä silloin ollut vaimon kanssa virtaa, ja paljon… Nyt näin kahden kovasti aikaa haluavan nuoren pojan kanssa ja kovasti omaa aikaa toivovien vanhempien silmin moinen ponnistus tuntuisi mahdottomalta nyt, jopa järjettömältä.