Korjasin eilen taas ajankuluksi meidän kivetystä hieman. Rankkasateet olivat vieneet multaa kivetykselle ja nurmikko ei tunnu kasvavan. Kaivoin kivet ylös ja asensin ne nyt sentin pari korkeammalle.
puucee
Puuceen viimeistelin eilen
katos
Puut kuorittu
puucee
Puucee maalattu
katos
Uusi projekti käyntiin: Hevosille katos / sääsuoja
Tallin emäntä on koko kesän jaksanut muistuttaa, että hevosaitaukseen pitäisi tehdä katos hevosille. Niin sanottu sääsuoja pahimpiin sadesäihin ja hellekeleihin.
No, eilen aloittelin urakkaa. Kaadoin metsästä puita ja aloitin parrujen kuorimisen.
Viime päivinä on muuten satanut sen verran, että ehkä tuo on ihan tarpeellinenkin. Alla muutama kuva jokunen päivä sitten kun vettä tuli taivaalta ämpäristä kaataen.








