Viimeistelyä

Korjasin eilen taas ajankuluksi meidän kivetystä hieman. Rankkasateet olivat vieneet multaa kivetykselle ja nurmikko ei tunnu kasvavan. Kaivoin kivet ylös ja asensin ne nyt sentin pari korkeammalle.

Puuceen viimeistelin eilen

Askartelin kyltin oven yläpuolelle, ettei jää kenellekään epäselväksi mikä tuohon tuli… Luulis löytävän perille jos hätä pääsee yllättämään.

Puut kuorittu

Siinä niitä parruja seinään nojaamassa. Ehkä noista jotain saadaan aikaiseksi hevosten tarhaan. Hevoskatoksen “piirustukset” ovat vielä työnalla, mutta ehkä nekin julkaistaan jahka valmistuu.

Puucee maalattu

Tänään laitoin otsalaudat ja ikkunalistat, niin ja maalasin (punamultaa + valkoista).


aamulla n.1100


aamupäivällä n.1230


pari tuntia myöhemmin n.1500

Uusi projekti käyntiin: Hevosille katos / sääsuoja

Tallin emäntä on koko kesän jaksanut muistuttaa, että hevosaitaukseen pitäisi tehdä katos hevosille. Niin sanottu sääsuoja pahimpiin sadesäihin ja hellekeleihin.

No, eilen aloittelin urakkaa. Kaadoin metsästä puita ja aloitin parrujen kuorimisen.

Viime päivinä on muuten satanut sen verran, että ehkä tuo on ihan tarpeellinenkin. Alla muutama kuva jokunen päivä sitten kun vettä tuli taivaalta ämpäristä kaataen.