kylpyhuljussa 2011
kylpyhuljussa 2011: #25
kylpytynnyri
MyPool suodatin sateelta suojaan
Näpräsin tuossa viikonloppuna meidän kylpyhuljun suodattimelle “sateelta suojaan” katoksen. Oli oikeastaan aika hauskaa puuhastella. Lähtöajatuksena oli, että saadaan suodatin katseilta ja sateelta suojaan. Sen suurempia suunnitelmia ei ollut. Sitten katsottiin mitä puutavaraa hyllystä löytyi – onneksi jotain sentään löytyi.
Aamulla aloittaessa ei ollut hajuakaan millainen siitä tulisi, mutta oikeastaan tuo “ilman mitään suunnitelmia” timpuroiminen on aika kivaa ja rentouttavaa… Siitä se sitten pikkuhiljaa alkoi muodostua, lauta kerrallaan. Ja muodostuihan siitä lopulta ihan kelpo sadesuoja lopulta vaikka moni laudanpätkä oli lopulta liian lyhyt ja piti jatkaa. Lopputulos kuitenkin ajaa asiansa ja nyt kelpaa taas kylpeä…
Katso kuvia eri vaiheista alla.
kylpyhuljussa 2011
kylpyhuljussa 2011: #24
kylpyhuljussa 2011
kylpyhuljussa 2011: #23
ajatuksia remontin lomassa
Laiva TV-taso 9,95 eur
Tästä ei TV-taso enää halpene. Ostin nimeltä mainitsemattomasta ruotsalaisesta huonekalukaupasta mustan TV-tason hintaan 9,95. Paljon laatua tuolla hinnalla ei voi vaatia, mutta ajaa asiansa 32 tuumaisen taulu-TV:n tasona. Merkki oli Laiva TV-taso 80x.

