Tänään tuli aherrettua kasvihuoneen rungon kanssa. Valmistaja ilmoitti, että kasvihuoneen pystytys vie noin kaksi miestyöpäivää. Saattaapi olla aika lähellä.
Tänään meni ehkä sellaiset kuusi tehokasta miestyötuntia, joten aikaa siis minulla vielä on. Muutama runkokappale vielä asentamatta ja sitten kaikki ikkunat. Tänään tämä näytti tältä ennen saunaan menoa.

Myöhemmin tulee ehkäpä tarkempaa tarinaa kasvihuoneen pystytyksestä ja eri vaiheista. Mutta nyt nukkumaan…




Pitäähän joku käsitys siitä olla mitä se oma terassi tuli maksamaan. Parempi siis laskea myöhään kuin ei ollenkaan. Kovalla tuskalla keräsin vihdoin kaikki kuitit samaan kasaan ja laskin yhteen. Pakko todeta taas, elämä on – kallista.