Wehoputs: Siirtopumppu!

(Taas) vaihteeksi Wehoputs ilmoittaa siirtopumppu -hälyä. Säiliössä molemmat puolet täynnä – jostain syystä ei nyt tyhjennyspumppu lähtenyt taas(kaan) tyhjentämään prosessisäiliötä. Niinpä kytkin pumpun suoraan sähkösyöttöön ja tyhjennettiin prosessisäiliö ja niin myös toinen puoli tyhjeni prosessisäiliöön.

(tätä kirjoitusta luettu tänään ja eilen 7 krt)

Post navigation

Jätä kommentti

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät merkitty *

Tämän kirjoituksen kommentointi suljetaan on 24.11.2029.