Arkisto asiasanalle hälytys

Wehoputs: Siirtopumppu!

25072010012

(Taas) vaihteeksi Wehoputs ilmoittaa siirtopumppu -hälyä. Säiliössä molemmat puolet täynnä – jostain syystä ei nyt tyhjennyspumppu lähtenyt taas(kaan) tyhjentämään prosessisäiliötä. Niinpä kytkin pumpun suoraan sähkösyöttöön ja tyhjennettiin prosessisäiliö ja niin myös toinen puoli tyhjeni prosessisäiliöön.

Wehoputs: Siirtopumppu!

12100043

Wehoputs hälytti siirtopumppua. Tällä kertaa putket eivät olleet jäässä, mutta ilm. prosessisäiliön anturi on koska ei ole tyhjentänyt prosessisäiliötä. Ja kun se täynnä ja ensimmäinen säiliö myös niin siirtopumppu hälyttää – pinta-anturi korkealla.

Wehoputs: Siirtopumppu!

22062009712

Kirjataanpa taas muistiin: Wehoputs hälytti – Siirtopumppu! Molemmat säiliöt olivat täynnä. Pakkosyötöllä tyhjennyspumppuun virtaa ja prosessisäiliö tyhjennys. Edellinen kerta oli lokakuun alussa.

Wehoputs: Siirtopumppu!

25072010012

Wehoputs hälytti: Siirtopumppu! Molemmat säiliöt olivat täynnä. Pakkosyötöllä tyhjennyspumppuun virtaa ja prosessisäiliötä tyhjentämään. Ja perään logiikan resetointi. prosessisäiliöön. Katsellaan tilannetta uudelleen parin päivän päästä.

Wehoputs: Siirtopumppu

22062009712

Tyhjensin eilen meidän Wehoputsin erillisille uppopumpulla. Säiden lauhduttua myös purkuputken päässä sulatuskaapeli sulatellut vähän ja ehkäpä se taas tässä lähtee toimimaan.