Isännän osa puuceessä tehty

Seuraavaksi kapula siirtyy tilan maalarille, eli emännälle. Hyvä ja parempi mitä piti tuosta tuli/tulee… On muuten äijä vinossa kun näitä kuvaa, ei tuota puuceetä sentään ihan ilman vatupassia tehty ;)

Sisätiloista maalari aloitti jo eilen. Nättiä, sanoisin.

Puucee -projekti muuten alkoi 2.6.2011 kun nuoremman isännän kanssa aloiteltiin kaivamaan pohjaa “hotelli helpotukselle”. Pistän lisää kuvia näkösälle kun ollaan maalattu ja viimeistelty. Mutta pääasia – eli hätä – jo hoituu tuolla nytkin…

Puuceessä "ensimmäinen asiakas"

Puucee otettiin käyttöön tänään. Meidän nuorempi isäntä oli puuceen “ensimmäinen asiakas”.

Kahvat oveen kyhättiin pikaisesti metsästä roudatuista oksankäppyröistä, tuli toimivat.

Hokötys vaatii vielä punamultaa pintaan ja askelmat, jotta sisään pääsee helpommin. WC:n takana oleva varastotila – joka tulee pääasiassa ratsastusesteiden yms käyttöön – valmistunee myöhemmin tänä vuonna (toivottavasti).