kylpyhuljussa 2011
kylpyhuljussa 2011: #33
nuorempi isäntä
Vasarateline
wehoputs
Wehoputs: Tyhjennyshälytys!
Lauantaina 3.9.2011 vilkkui Wehoputs -valo. Taas. Tyhjennyshälytys! Edellinen oli 10.08.2011. Ja jälleen sama vika/syy. Pumpusta lähtevä keltainen putki tukossa.
katos
Sienälaudat naputeltu
Eilen sain hakattua seinälaudatkin paikoilleen. Enää muutamat sidontalaudat ja muita tukia ja se on sitten mun osalta siinä.

katos
Hevoset sateelta suojassa
Toisin sanoen hevoskatoksen peltikatto asennettu. Jesh.


