Paljonko joulusähkö maksaa?

Ehkä olet joskus miettinyt paljonko joulu kuluttaa sähköä – tai paljonko se maksaa?

Vattenfall tarjoaa laskuria, joka antaa suuntaa mitä sinun joulusähkö maksaa. Minä sain meidän perheen joulusähkön hinnaksi 11,04 euroa. Ei paha – luulin, että meillä menisi joulusähköä enemmän kuin noita valoja ja kynttelikköjä yms. on aika monta…

Luminen joulu 2012

Tänä vuonna saamme nauttia joulua runsaiden lumikinosten keskellä. Mahtavaa. Meidän keskeneräinen kasvihuone kesti alkutalven lumimyrskyt ja on edelleen pystyssä – ja lumen vallassa. Mutta ei haittaa sillä tänään on talven pimein päivä ja siitähän se sitten lähtee päivä pitenemään kohti kevättä! ;)

Hyvää joulua 2012 kaikille remonttireiskan lukijoille!

Katto maalattu

Eilen illalla sain vihdoin päätökseen yläkerran makuhuoneen katon. Maalipinta näyttää aika tasaiselta ja nätiltä. Edellisen maalaamisen jälkeen ostetusta kolmen litran maalipönikästä en saanut kulutettua nyt kuin ehkä 1/4 osan. Mitähän tolla lopulla maalaisi?

Maalari maalaa taloa

Aloiteltiin joulukuu kepeästi lauantaina yläkerrassa maalaamalla yläkerran viimeistä ei-valkoista-kattoa. Maalinahan on Tikkurilan panelikatto valkoinen. Toinen kerros vielä ja sitten päästään lattian kimppuun…

katto