Tämä viikko piti viettää oikein lomaa ja olla tekemättä mitään. Eilen se vielä jotenkin onnistui, mutta tänään alkoi jo sen verran paljon ahdistaa, että oli pakko tarttua vasaraan…
Kaivion listat (cello -listat) ja sirkkelin varastosta ja pätkin loput listat paikoilleen eteiseen, ulko-eteiseen ja keittiöön. Tai loput ja loput – kolme pientä kynsilistaa jäi asentamatta kun niitä en varastosta löytänyt.
Ulkoeteisen listoitus jäi kesken joulukuussa 2010, joten oli kai jo aika jatkaakin. Keittiössä taas asenneltiin listoja viimeksi huhtikuussa 2007.



