Lehtikuusipurua

Saatiin pihaan iso kasa lehtikuusipurua. Nyt pitäisi keksiä sille käyttöä. Ensin ajateltiin käyttää sitä hevostallissa kuivikkeena, mutta ei se sitten käykään – tuo lehtikuusi ei kuulemma maadu ikinä, joten kohta meillä olisi sitten ongelma. Sitten hetki pohdittiin, olisiko tuosta hevostarhoihin katteeksi. En usko siihenkään.

Sitten ajateltiin, että tehdään metsään oma pururata – kangas alle ja purua päälle. No, tehtiin pieni kokeilu pahimpaan paikkaan (syyssateilla) polulla  ja katsotaan miten tuo toimii…

Nyt viimeisimpänä ajatuksena ollut käyttää tuota katteena kukka-/kasvimaalla, tai tehdä sinne polkuja. Täytyy sitäkin varmaan testata jossain kohtaa…

Olisiko kellään hyviä ideoita? Ehdotuksia?

Nurmikko kellertää

Me ei olla kasteltu meidän nurmikkoa tänä kesänä ollenkaan. Ja sadevesipilvetkin ovat onnistuneesti tänä kesänä kiertäneet keitaamme. Nurmikko alkaa olla siis aika keltainen ja kuollut.

Onko kokemuksia – vieläkö tuon saa helposti kasvamaan/vihertämään jos kastelee vai onko tämä kesä jo nurmikon osalta menetetty?