Meidän talon päädyn nurmikko perustettu joskus 2008 kesällä. Silloin se tehtiin vähän kiireessä remontin keskellä… Niinpä siinä epätasaisuutta riittää!
wehoputs
Wehoputs: Siirtopumppu!
• kommentoi
Vaihteeksi – eilen.
Wehoputs hälytti: siirtopumppu! Tyhjennettiin laite ja homma jatkuu…
ruohonleikkuri
Robottiruohonleikkuri käyttöön
• kommentoi
Asennettiin eilen meidän uuden kesätyöntekijän taukopaikka pihalle. Ruohonleikkurin käyttöönotossa useampi vaihe, toki suhteellisen yksinkertaisia, ja ennen kuin ruohoa päästään leikkaamaan on leikkuualue määriteltävä ja ruohonleikkurin latauspiste asennettava ja sähköt kytkettävä.
Me päädyimme laittamaan leikkurin tähän tallin kulmaukseen. Ehkä rakennamme sille kunnon kopin tässä vielä kunhan ehditään…
ruohonleikkuri
Gardena smart SILENO free robotic lawnmower 1500
• kommentoi
ajatuksia remontin lomassa
Peräkärryn 7-napainen ja 13-napainen liitin
• kommentoi
Meidän peräkärryn sähköt eivät enää lähteneet talven jälkeen toimimaan. Ajoittaisia ongelmia ollut aiemminkin. Auton kytkentä 13-napainen ja kärryn vanha liitin 7-napainen. Adapteri oli uusi, joten uskoin sen olevan kunnossa ja epäilin huonoksi päässyttä liitintä (kuva yllä).
wehoputs
Wehoputs: Siirtopumppu!
• kommentoi
Eilen Wehoputs hälytti: siirtopumppu! Tyhjennettiin laite ja kompuratunnit nollattiin. Toimintaohjeena aiemminkin mainittu.
