Kanala alkaa olla valmis. Maalia muutamat pinnat vielä kaipaa ja yksi pieni pala verkkoa asennettava jahka lisää verkkoa hankittu.
Niin ja tietysti vielä puuttuvat ne asukkaat. Alla muutama kuva kanalasta.
Kanala alkaa olla valmis. Maalia muutamat pinnat vielä kaipaa ja yksi pieni pala verkkoa asennettava jahka lisää verkkoa hankittu.
Niin ja tietysti vielä puuttuvat ne asukkaat. Alla muutama kuva kanalasta.
Meidän kanalan rakentamisesta voitte lukea lisää aiheella kanala. Mutta löytyy sitä netistä kasapäin muutakin luettavaa tai katsottavaa. Esimerkiksi katso byggmax -video kun Jussi, Ellu ja Juha rakentavat kanalan:
Lue myös Kanalan rakentaminen
Omakotitalokauppoja tehdään vuosittain noin 14 000 kappaletta, ja vain noin puoleen omakotitaloista tehdään kuntotarkastus. Vaikka kuntotarkastus tehdään, silti jopa yli 80 prosenttia jättää kuntotarkastuksessa suositellut jatkotutkimukset tekemättä, selviää Raksystems Anticimexin teettämästä tutkimuksesta.
Ohhoh! Lue lisää Arvopaperista.
Jo kolmas raekuuro tänään. Kevätvalmistelut tökkivät tällaisessa rumputulituksessa. Pakastinkin alkaa olla jo aika täynnä poikien rae-kippoja.

No – ehkä se on hyvä, että edes jotain sataa niin saadaan kuivalle maalle jotain muutakin kuin letkuvettä…
Päätettiin alkuvuodesta vihdoin, että uusitaan meidän talon vanhan puolen ikkunat.
Taustatietona sen verran, että hirsirunkoinen talo on rakennettu 1987 ja sieltä ovat myös nuo nykyiset ikkunat. Ikkunat puurunkoiset ja kolminkertaiset lasit. Olisivat vielä varmasti menneet ja ajaneet asiansa muutamat vuodet vaikka kärsineen näköiset ovatkin. Täydellinen sisäremontti meillä talossa alkoi syksyllä 2005 ja järkevintähän tuo olisi ollut tehdä heti aluksi silloin kuin remonttia talossa enemmän tehtiin, mutta silloin piti priorisoida ja miettiä mihin varaa ja mikä saa odottaa… No, palveli ne ikkunat nyt liki kymmenen vuotta pidempään ja vaihtuvat uusiin siis tänä kesänä.
No nyt on yksityiskohdat saranoiden osalta korjattu ja ovi asettuu omalle paikalleen niin kuin pitää.
Oveen tuli myös pari salpaa pitämään kanat sisällä ja pojat ulkona. Piha-aitaus on nyt kattoverkkoa vaille valmis. Sisäpuolelta puuttuu vielä ovi ja vähän verkkoa. Ehkä tämä tästä parissa viikossa kanavalmiiksi muutu.
