Foorumi

.
Foorumissa ei vaadita rekisteröitymistä tai nimellä kirjoittamista. Kuka tahansa voi kirjoittaa viestejä nimettömänä, ns. Guest -käyttäjänä. Foorumille rekisteröityminen ei ole toistaiseksi mahdollista [ehkä myöhemmin].

Guest  

Welcome Guest, please login or register.

Pages: [1]
 ReplyNotify RSS feed   
Topic: Prosessi ei vaihdu
Guest
Prosessi ei vaihdu
on: 18.07.2024 09:50

Mikä voisi olla vikana kun prosessi on jämähtänyt lepotilaan? Olen jo logiikankin resetoinut, mutta ei auta. Eikös prosessin pituus ole logiikkaan ohjelmoitu vai ohjaako sitä jokin muu kenties?

Tomi
Administrator
Re: Prosessi ei vaihdu
on: 20.07.2024 11:52

Quote from on 18.07.2024 09:50

Mikä voisi olla vikana kun prosessi on jämähtänyt lepotilaan? Olen jo logiikankin resetoinut, mutta ei auta. Eikös prosessin pituus ole logiikkaan ohjelmoitu vai ohjaako sitä jokin muu kenties?

Ymmärtääkseni logiikka ohjaa sitä. Oletko käynyt logiikan asetukset läpi – muistaakseni siellä oli eri prosessien vaiheet.

Guest
Re: Prosessi ei vaihdu
on: 14.08.2024 10:15

Olin Kavekolta tilannut uudet pinta-anturit. Joko kytkentäohjeet oli virheelliset tai sitten minun ja sähkärikaverin tulkinta oli virheellinen, mutta joka tapauksessa oli väärät piuhat kytketty. Yleismittarilla varmistettiin että logiikasta tuli 24V. Ongelman huomasi kun tajusi että logiikka kertoo miten antureiden tilan. Logiikan I/O testi ei reagoinut pinta-anturiin. Piuhat uusiksi ja nyt kaikki toimii taas kuten pitääkin.

Pages: [1]
 ReplyNotify RSS feed   
WP Forum Server by ForumPress | LucidCrew
Version: 1.7.5 ; Page loaded in: 0.01 seconds.

Remonttireiskan ylläpito ei vastaa foorumin tietojen oikeellisuudesta eikä tietojen käytön aiheuttamista välittömistä tai välillisistä vahingoista. Kirjoitusten kopiointi muualle julkaistavaksi on kielletty.
.

(tätä kirjoitusta luettu tänään ja eilen 3 krt)