
(Taas) vaihteeksi Wehoputs ilmoittaa siirtopumppu -hälyä. Säiliössä molemmat puolet täynnä – jostain syystä ei nyt tyhjennyspumppu lähtenyt taas(kaan) tyhjentämään prosessisäiliötä. Niinpä kytkin pumpun suoraan sähkösyöttöön ja tyhjennettiin prosessisäiliö ja niin myös toinen puoli tyhjeni prosessisäiliöön.






