Wehoputs: Siirtopumppu! kirjoittaja Tomi • 27.03.2026 • kommentoi Eilen Wehoputs hälytti: siirtopumppu! Tyhjennettiin laite ja kompuratunnit nollattiin. Toimintaohjeena aiemminkin mainittu. Lue lisää →
Wehoputs kompressorituntien nollaus kirjoittaja Tomi • 23.08.2021 • kommentoi Nollasin meidän Wehoputsin kompuran lauantaina 21.8.2021. Edellinen nollaus oli parisen vuotta sitten syyskuussa 2019. Mittarissa oli käyttötunteja 15 099. Lue lisää →