
Taas uusi led-valonheittimiä talliin vanhojen – syyskuussa 2020 asennettujen – ja nyt hajonneiden tilalle. Viimeksi vaihdoin uusia valonheittimiä tammikuussa.

Hevostallissa juoma-automaattien syöttövesiputki oli talven jälkeen avattaessa rikki. Tai oikeammin yksi putkiliitos pettänyt. Vanhassa liitoksessa oli fuskattu tai sitten ennen ollut erilaiset käytänteet. Kuvassa (alla) näkyvät holkit puuttui liitoksesta kokonaan mikä aiheutti vesivuotoa kun ajan kanssa putki väsähtänyt.