Mukava asiakaspalvelu aikanaan (25.09.) lupaili siis uuden oven (khh:sta ulos) ja oven päälle tilaustyönä tehtävän ikkunan. Sanoi toimitusajaksi kolme viikkoa. Nooh, nyt on kulunut 3vkoa ja kaksi päivää. Yllätys yllätys – mitään ei ole kuulunut!
Mistäköhän se johtuu, että nykyään aniharvoin luvatut toimitusajat pitävät kutinsa?
Miksei asiakaspalvelussa enää anneta hyvää palvelua – hyvää palvelua olisi antaa realistisia lupauksia! Vähemmän siinä pahoittaa mielensä kuin, että kerta toisensa jälkeen saa katteettomia lupauksia. Sanonta “älä lupaa liikoja” ei ilmeisesti merkitse enää mitään rakennusalan asiakaspalvelijoille.
ps. Muistuupa mieleen viime syksystäkin yksi huvittava tapaus, jossa tilattiin klaffituolit nyt nimeltä mainitsemattomasta huonekaluliikkeestä. Luvattu toimituksaika oli mielestäni jo sekin liian pitkä. No, tilattiin ja odotettiin. En edes muista, milloin tilattiin – kenties lokakuussa? Mutta muistaakseni soittivat vasta helmi-maaliskuussa, että nyt olis tuolit tullut. Joka tapauksessa siinä taisi vierähtää viisi(!) kuukautta ennen ensimmäistä myyjän toimesta tehtyä yhteydenottoa. Noh, ei niitä tuoleja otettu – ei jaksettu aikanaan niitä niin kiltisti odottaa…
Tämän entryn kirjoittamisesta noin puoli tuntia ja tuli soitto kaukokiidosta. Kyselivät että koska ollaa kotosalla, jotta nämä ovet/ikkunat voi toimittaa perille.
Hetken jo kuvittelin, että ne lukee mun remonttireiskaa, mutta ei ehkä sitten kuitenkaan