Tämäkin vielä. Meille piti eilen tulla termex puhallusvillat katolle, mutta soittelin tänään perään ja sain kuulla, että toimittajalla on kone rikki ja uudet osat tullee oikein amerikasta asti. Homma ok – eihän sille sitten mitään voi, mutta missä ilmoitus peruutuksesta, missä se minun kuuluttama asiakaspalvelu? Pahoittelut tms?
Rakennushommissa ei mikään – korostan ei mikään - tunnu hoituvan niin kuin lääkepurkin nouto apteekin hyllyltä. Tai siis yleensäkään rakennuspalvelu ei tunne tai tunnusta “yleisiä tunnettuja asiakaspalvelutapoja”. On se aikas käsittämätöntä, rakennusalalla ei päde sanonta “asiakas on aina oikeassa”, lähempänä taitaa olla “asiakas ei ole ikinä oikeassa”. Vai onko meille osunut vain ne kaikki ei-niin-asiakaspalvelualttiit-rakennusalan-ammattilaiset?
No, ensi viikolla joka tapauksessa avataan talosta toinen pääty laajennuksen suuntaan ja toivotaan leutojen kelien jatkumista. Laajennuksesta kun sitten karkaa lämpö, vaikka pitäähän tuo muovi katossa nyt sentään jotain…
Toivotaan nyt kuitenkin, että lämpöä riittää talossa sen verran, että täällä pystyy asumaan – pari päivää sitten testasin ja avasin ikkunat laajennukseen ja pistin lämmöt täysille. Lopputulos: Paloi sulakkeet kun ilmalämpöpumppu ja lämpöpuhallin huusi kilpaa. Heh, tässä voi käydä hassusti noiden sisälämpötilojen kanssa?!?